jueves, 6 de noviembre de 2008

Promocionar-se a força de desprestigiar altres ONG

Heu vist el nou video de Fundación Lealtad? Tremenduuuu!

Ahir ens vam quedar amb els pèls de punta en veure'l a CanalSolidari.org i avui hem publicat un article, que comença així:

“Hi ha molta inseguretat, hi ha molta por com per posar diners en una ONG”, diu la periodista Concha García Campoy mirant molt seriosament a la càmera al començament de la cinta. És només una de les catorze cares famoses (la majoria periodistes, per a donar més credibilitat) que participen en l'últim vídeo de la fundació Lealtad.

“Mai col·laboraria amb quelcom que no conec i molt menys en una època com aquesta. A saber què pot fer una ONG amb els meus diners”, comenta Gonzalo Miró, periodista.

Les declaracions se succeïxen en la mateixa línia alarmista: “Et demanen diners allà on vagis, et treuen diners de totes bandes. Vas pel carrer i et demanen diners, Hisenda et demana diners. Tot el món et demana diners”, diu aclaparada l'escriptora Ángela Valvey.

Uns altres, com Manolo Lama, periodista esportiu, directament asseguren que no donarien diners a una ONG, perquè “jo d'aquests tius no em fio”.


Podeu llegir l'article sencer aquí en català i aquí en castellà.

Tot val a l'hora de fer marca! Això és la guerra!

1 comentario:

Mans Unides dijo...

en aquesta nova era de la col·laboració i el treball en xarxa, aquests iniciatives no tenen cap sentit (i molt menys si venen d'una ONG). Felicitats pel bloc, us seguim! :)